Aktualności
Horizon New Media zmienia logo i startuje z nową stroną
30 – wrzesień – 2020
Pod bardzo wieloma względami można przyznać, że rok 2020 – mimo, iż jeszcze się nie skończył i do podsumowania zostało trochę czasu – jest wyjątkowy. W dużej mierze jest to zasługa szalejącej pandemii SARS Cov-2, ale nie tylko. Dla wielu ludzi, instytucji czy branż jest to rok zmian, które, chcąc nie chcąc musiały być konieczne, bądź dyktowane były tempem przekształceń zachodzących na rynkach światowych. Te zmiany, nie ominęły również Horizon New Media.
Powiew świeżości
Pierwsza z myśli jakie przychodzą do głowy, gdy słyszymy o zmianach, to rotacje w kadrach. Ale nie tym razem: – Team, z którym na co dzień mam przyjemność tworzyć Agencję Horizon New Media, to wspaniali i bardzo fachowi ludzie – mówi z uśmiechem pan Maciej Zaborowski, będący Prezesem firmy i dodaje – Dlatego wspólnie podjęliśmy decyzję, że potrzebne jest wprowadzenie świeżości – zarówno w designie strony, jak i w samym logo firmy”. Co to oznacza w praktyce? Każdy wie, jaki wpływ na rozpoznawalność marki ma logo. Kształt, kolory, a nawet najdrobniejsze szczegóły potrafią wyryć się w pamięci. Ludzie patrząc na ten „mały znaczek”, identyfikują go od razu z produktem lub inwestycją, więc jego siła, w kontekście kampani reklamowej i przyszłości istnienia działalności, jest niepodważalna. W takiej sytuacji można zadać sobie pytanie, czy zmiana logo wpływa korzystnie na wizerunek i czy to dobry ruch? – Osiągnięcie pewnego pułapu rozpoznawalności pozwala na tego typu działania – tłumaczy pan Maciej – Dla Klientów oznacza to, że jesteśmy otwarci na zmiany i nie boimy się nowych wyzwań.
Strona musi żyć
Drugim bardzo ważnym aspektem zmian, jakie będą wprowadzone w HNM, jest nowa strona www: – To nie jest tak, że dotychczasowa w jakiś sposób nam się znudziła, bądź jej działanie nie spełniło pokładanych w niej oczekiwań” – wyjaśnia pan Maciej – Bardziej chodzi nam o to, aby nabrała nowego życia. Chcemy, żeby klient mógł w miarę szybko i sprawnie odczytać dane na stronie, gdy będzie poszukiwał informacji o naszych działaniach, bądź kontaktu z nami. W XXI w witryny internetowe muszą żyć. Zasada, której się trzymamy przy tworzeniu nowej strony jest jedna i często się o niej zapomina – to nie nam ma się ona podobać, tylko klientom.
Jak podkreśla pan Maciej, nowy design nie będzie wypadkową wielu współczynników, które z reguły składają się na wygląd ogólny. Wszystko będzie przemyślane i tak zaplanowane, aby nie było przypadkowych rozbieżności. Oczywiście to w jaki sposób zostanie odebrana, dowiemy się dopiero po starcie.
Wsłuchując się w opinie całego teamu Horizon New Media, dotyczącą zmian, nie pozostaje nic innego jak tylko czekać na niespodzianki i nowości, które przygotowali.